Son Haberler

Son Haberler

Arama yap...

Oyun tutkunlarının buluşma noktası

Crack
Halo
Halo

Gelecek Halo oyunları Unreal Engine 5'e geçiyor

Xbox'ın amiral gemisi serisi için yeni bir başlangıç.

Dr. Gordon Freeman

Genel Yayın Yönetmeni

7 Ekim 2024

2 dakikalık okuma ·

365 kelime

Halo'nun geleceği giderek netleşiyor. Pazar günü düzenlenen Halo Dünya Şampiyonası sırasında, 343 Industries bir dizi duyuru yaptı; bunlar arasında resmi olarak adını Halo Studios olarak değiştirmesi ve birden fazla yeni oyun üzerinde çalıştığını belirtmesi yer alıyor. Ayrıca, yeniden markalaşan stüdyo, gelecekteki tüm projelerin Unreal Engine üzerinde geliştirileceğini, Halo Infinite'da kullanılan Slipspace Engine'den vazgeçtiğini açıkladı.

Duyurular, Halo Dünya Şampiyonası'nın büyük finalinden önce gösterilen yedi dakikalık bir videoda yer aldı ve Unreal Engine kullanılarak inşa edilmiş bir Halo oyununu sergileyen Project Foundry'nin sonuçlarını gösterdi. Çok fazla bir şey olmasa da, 2021'deki Halo Infinite'ın ardından Xbox'ın amiral gemisi serisi için yeni bir başlangıç için bir bakış sunuyor.

Bu, Halo serisi için büyük bir değişim; zira Slipspace Engine'e geliştirimi süresince harcanan kaynaklar göz önünde bulundurulduğunda, bu durum oldukça dikkat çekici. Daha önceki 343 Industries, Halo Infinite'ın geliştirilmesi sırasında Slipspace motoruyla önemli zorluklar yaşamıştı, kısmen 2000'lerin başına kadar uzanan araçları kullandığı için. Yine de, Halo Infinite'ın ardından serinin temeli olarak hizmet etmesi bekleniyordu.

"Saygıyla belirtmek gerekirse, Slipspace'in bazı bileşenleri neredeyse 25 yaşında," diyor sanat yönetmeni Chris Matthews, Xbox Wire ile yaptığı bir röportajda. "343 sürekli olarak onu geliştiriyor olsa da, Unreal'da Epic'in bir süredir geliştirdiği ve Slipspace'te bizim için mevcut olmayan bazı yönler var - bunları yeniden üretmek büyük miktarda zaman ve kaynak alacaktı."

2023'ün başlarında yayınlanan bir rapor, Halo geliştiricilerinin, stüdyodaki büyük değişimlerin ardından serideki yenilik düğmesine basmaya hazır olduğunu gösteriyordu; bu, Unreal Engine'e geçişi de kapsıyordu. Raporda ayrıca Halo geliştiricilerinin yeni Halo oyunları önerme ve fikir prototipleri üzerinde yoğunlaştığı belirtilmişti. Project Foundry, bu çabanın bir sonucu gibi görünüyor.

Yeniden markalaşan Halo Studios, Pierre Hintze ve Elizabeth Van Wyck'ın liderliği altında ilerlemeyi hedefliyor ve stüdyo şu anda birden fazla yeni oyun üzerinde çalışıyor. Üçü, 2022'de stüdyonun GM'i Bonnie Ross'un ayrılmasının ardından stüdyodaki üst düzey rollere adım attı; serinin veteranı Joseph Staten ise 2023'te Xbox'tan ayrıldı. Yeni isim ve motor, Xbox'ın bu yılın başlarında Xbox Series X|S'nin bir sonraki nesil haline "tam hız" devam ettiğini söylemesinin ardından geldi.

"Başarılı olmak için Halo Infinite'a hizmet etmeye yönelik koşulları yaratmaya orantısız bir odaklandık," diyor Hintze. "[Ama Unreal'a geçiş] bize en yüksek kalitede birden fazla yeni deneyim yaratmaya odaklanma fırsatı veriyor."

Projeler, Halo Studios'un belirttiğine göre, "hazır olduklarında hazır olacaklar."

© 2024 Oyun-Arsivi
Sayfa 0.066 saniyede 9 sorgu ile oluşturuldu.

© 2024 Oyun-Arsivi
Sayfa 0.066 saniyede 9 sorgu ile oluşturuldu.